Pașii Acreditării

Pentru a putea primi acreditarea vor trebui îndeplinite câteva criterii de bază. Lista completă precum și codul de bune practici îți va fi trimis după înregistrare.

Nu uita, orice element lipsește de pe site se poate introduce cu câteva click-uri iar noi îți stăm la dispoziție cu informațiile tehnice necesare pentru a face acest lucru.

​Acestea sunt cele mai importante puncte ce trebuiesc îndeplinite:

1. Prima pagină trebuie să conțină detalii legate de magazin: denumirea și forma juridică, adresa, număr de telefon și fax, adresă de e-mail, CUI, Numărul de Înmatriculare, capital social, numărul ANSPDCP

2. Trebuie să apară pe site condițiile de livrare și de returnare a produsului.

3. Pe site trebuie menționate condițiile de garanție și de conformitate a produselor.

4. Pe prima pagină trebuie să apară link-ul către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.

5. Trebuie menționat în mod clar și vizibil condițiile de renunțare și returnare a produselor, conform OUG 34/2014.

6. Site-ul trebuie să aibă minim 6 luni vechime pentru a elimina orice suspiciune din mintea consumatorului.

Pașii ce trebuiesc urmați sunt simpli:

1. Accesează pagina de comandă și completează formularul de 60 de secunde;

2. După înregistrarea cererii tale un consultant SSF te va contacta pentru semnarea contractului, plată și analiză;

3. Ca urmare a analizei, în cazul în care este necesar îți vom indica ce informații lipsesc de pe site iar tu le vei încărca;

4. După ce toate criteriile sunt îndeplinite primești un cod ce îl copiezi în codul site-ului tău. Din acest moment sigla va apărea pe site-ul tău și tu te poți bucura de beneficii.


ACREDITAREA SSF COSTĂ
180 EUR + TVA*

*prețuri începând cu 180 euro taxă anuală

Ești la 60 secunde de a obține acreditarea

Copyright 2018 by SSF România