Știința din spatele acreditării se bazează pe câștigarea încrederii prin două metode: recomandarea și imaginea.


Recomandarea lucrează asupra conștientului

Recomandarea este simplă deoarece atunci când o terță persoană sau entitate verifică o afacere și ne spune că putem cumpăra liniștiți de la ea îi credem pentru simplul fapt că nu vom fi noi cei care testăm. Nu vom fi noi cei care trebuie să avem emoții dacă primim pachetul sau nu ori dacă ni se vând datele personale sau nu.


Imaginea lucrează asupra subconștientului

Pe partea de imagine, studii recente efectuate de Aaron J. Newman de la Universitatea Victoria din Wellington au demonstrat că imaginile fac o declarație să fie de încredere.
Ce se întâmplă cu adevărat este că atunci când o imagine este atașată unei fraze, șansele ca cititorul să accepte acea frază ca fiind adevărată sunt mult mai mari.

Câți dintre noi nu ne dorim să găsim o modalitate de a crește rata de conversie a magazinului nostru online peste cei 1% - 2% din momentul de față?

Există o modalitate simplă și rapidă, acreditarea. 

Gândește-te ce impact va avea când plasezi o imagine special gândită și creată pentru a câștiga încrederea într-o fracțiune de secundă lângă produsul tău.



Tocmai din acest motiv propunem amplasarea siglei lângă fiecare produs. Dacă cineva se uită la imaginile și descrierea produsului înseamnă că este interesat să îl și cumpere iar amplasând sigla SSF lângă, poți face diferența dintre a face sau a pierde o vânzare.

Știind cele de mai sus, nu e de mirare că în străinătate aceste sisteme funcționează de mult timp cu mare succes. În SUA, entitatea care acordă acreditarea, este Better Business Bureau și a fost fondată în 1912. În 2013 a acordat recenzii pentru mai mult de 4 milioane de afaceri din SUA și Canada.


Acum ai imaginea completă de ce funcționează sistemul de acreditare oferit de SSF.

Dorești Să Investeși În Succesul Afacerii Tale?